Gornji Stupnik, Stupničkoobreška 14J
tel. 091 566 56 68
e-mail: abacus.knjigovodstvo@gmail.com

Otvaranje j.d.o.o.

Za pokretanje Vašeg j.d.o.o. prije svega je potrebno odabrati ime tvrtke i provjeriti dali je ime slobodno. Provjera se može izvršiti na stranicama sudskog registra. Ime tvrtke je moguće i rezervirati ukoliko ima potrebe za tim.

 

Idući korak je javni bilježnik. Kod javnog bilježnika se sastavlja i ovjerava:
- Zapisnik o osnivanju
- Prijava za upis društva u sudski registar ( može se kupiti u Narodnim novinama)
- Izjava o nepostojanju nepodmirenih dugova
- Popis članova društva


Potrebno je priložiti:
- osobnu iskaznicu ili putovnicu
- popis djelatnosti
- potvrdu o rezervaciji imena tvrtke, ukoliko ona postoji.

 

Sa dokumentacijom koju je ovjerio javni bilježnik morate otići u banku. U banci uplaćujete temeljni kapital i sudske pristojbe. Banka tada izdaje potvrdu o uplati novčanog pologa koja je potrebna za registraciju tvrtke kod Trgovačkog suda.


Nakon izvršenih uplata u banci, potrebno je ponovno otići do javnog bilježnika koji će predmet proslijediti na Trgovački sud. Da bi dokumentacija za upis bila kompletna, mora sadržavati:
- Prijavu za upis društva u sudski registar
- Izjavu o nepostojanju nepodmirenih dugova
- Popis članova društva
- Potvrde iz banke o uplati temeljnog kapitala
- Potvrde iz banke o uplati sudske pristojbe
- Zapisnik o osnivanju
- Ovjereni potpis člana uprave

 

U roku od 24 sata, Trgovački sud bi trebao izvršiti upis Vašeg društva u Sudski registar, te Riješenje o upisu u sudski registar i Potvrdu o OIB-u dostaviti Vašem javnom bilježniku.

 

Nakon što ste za Vaše poduzeće dobili Riješenje o upisu u sudski registar i Potvrdu o OIB-u, možete izraditi pečat ili žig. Za to Vam je potrebna kopija Riješenja.

 

Sljedeći korak je Obavjest o razvrstavanju poslovnog subjekta po Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti (NKD), koji možete podići u Državnog zavoda za statistiku. Zatim, popuneni RPS-1 obrazac predati u Državni zavod za statistiku zajdeno sa kopijom Riješenja. Odmah će Vam biti izdana Obavjest o razvrstavanju poslovnog subjekta u dva primjerka.

 

Nakon Državnog zavoda za statistiku, potrebno je ponovo otići u banku u kojoj je uplaćen osnivački polog, te otvoriti žiro-račun društva. Da bi se žiro-račun mogao otvoriti, morate priložiti:
- Riješenje o upisu u sudski registar
- Obavjest o razvrstavanju poslovnog subjekta
te na temelju toga banka izdaje Potpisni karton.

 

Kada ste prikupili svu dokumentaciju, dužni ste Vaše društvo prijaviti u sustav Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje i u sustav Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje.

U Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje prijavljujete samo novonastalo društvo, dok je u Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje potrebno prijaviti:
- novonastalo društvo
- vlasnika društva
- zaposlenike (ako ih ima)

Ako je direktor novonastalog poduzeća zaposlen ili po nekoj drugoj osnovi plaća doprinose, te nema ni jednog zaposlenog, nije potrebna prijava u mirovinsko osiguranje.

 

Zadnji korak do početka poslovanja j.d.o.o je prijava društva u Poreznu upravu koja je nadležna prema mjestu sjedišta društva. U Poreznoj upravi upisujete društvo u registar obveznika poreza na dobit.
Na uvid je potrebno dati:
- Riješenje o upisu u sudski registar
- Obavjest o razvrstavanju poslovnog subjekta
- Potpisni karton
- Ugovor o najmu poslovnog prostora
- Ugovor o vođenju knjigovodstvenih poslova

 

• Ugovor o najmu poslovnog prostora – Potrebno je sastaviti Ugovor o najmu poslovnog prostora sa vlanikom poslovnog prostora na adresi na kojoj će biti sjedište Vaše tvrtke. Ako je vlasnik prostora ujedno i valsnik tvrtke, svejedno mora postojati Ugovor o najmu u kojem vlanik tvrtke ( u ovom slučaju najmodavac) iznajmljuje prostor tvrtci j.d.o.o. ( u ovom slučaju najmoprimac) po realnoj tržišnoj cijeni. Taj Ugovor je obvezan i potrebno ga je ovjeriti kod javnog bilježnika. Vlasnik prostora dužan je u roku 8 dana Poreznoj upravi prijaviti Ugovor o najmu poslovnog prostora na temelju kojeg Porezna izdaje Riješenje i utvrđuje predujmove poreza na dohodak od imovine vlasniku prostora.


• Ugovor o knjigovodstvenim uslugama- potrebnoje naći dobrog knjigovođu i s njim sklopiti Ugovor o vođenju poslovnih knjiga. Za sve savjete i usluge vođenja knjigvodstvenih poslova, slobodno nas kontaktirajte na Abacus, knjigovodstveni servis.

facebook googleplus1 twiter  linkedin  

 

Copyright: Abacus, obrt za usluge © 2016

 

Nazovite nas na:   091 566 5668

Abacus, obrt za usluge, vl. Tomislav Duić

10255 Gornji Stupnik, Stupničkoobreška 14J

OIB: 66179096944

   

Ova stranica koristi kolačiće (Cookies) radi pune funkcionalnosti i boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregledavanja suglasni ste s uporabom kolačića. Više o kolačićima pročitajte: ovdje.